Cum Comand?

Alegeti produsele
Folosind meniul din partea superioara a paginii, navighati prin categoriile de produse.
Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra, apasati pe butonul "Adauga în cos"
!! Toate preturile sunt exprimate in RON si includ TVA


Cosul de cumparaturi

Dupa ce ati terminat cumparaturile, apasati "Cosul meu" din bara amplasata în partea superioara a paginii. Acolo puteti sterge produsele în cazul în care v-ati razgândit, puteti modifica numarul de produse si puteti finaliza comanda apasând butonul "Finalizarea comenzii".


Finalizarea comenzii

Urmati pas cu pas instructiunile din pagina de finalizare a comenzii pentru a va înregistra sau autentifica daca nu ai facut-o înca si pentru a confirma comanda.
Va rugam sa asteptati confirmarea comenzi dumneavoastra (verificare stoc ) prin e-mail sau telefonic si sa efectuati plata numai dupa recepsionarea mesajului de confirmare .


STATUS COMANDA
Comanda noua - Comanda dumneavoastra a fost înregistrata în site.
În procesare - Comanda a fost citita si unul dintre consultantii nostri verifica disponibilitatea în stoc a produselor .
Pregatita pentru expediere - Comanda este în curs de livrare, asteptam curierul.
Expediata la client - Curierul a preluat coletul/coletele pentru a fi livrate catre dumneavoastra.
Comanda finalizata - Comanda a fost încheiata si marfa a ajuns la dumneavoastra.
Comanda returnata - Diverse motive au împiedicat livrarea produselor catre dumneavoastra.
Comanda anulata - Din diverse motive dumneavoastra sau noi am decis ca aceasta comanda sa fie anulata.


Transport
În cadrul actiunii de finalizare se poate verifica si costul transportului prin Fan Courier.
Pentru comenzile cu valoare mai mare de 9.000 RON, costul transportului este gratuit.
Pentru județele: Prahova, Ilfov, Dambovita, Sibiu, Alba, Covasna, Harghita, Arges și zona Bucuresti exista optiunea transportului de linie, care are loc o data pe saptamana, si care are un cost fix de 100 lei, pentru produsele de volume mai mari sau care necesita o grija deosebita la transport, colegii nostri care efectueaza livrarea avand experienta necesara si un grad sporit de atentie in manevrarea acestor produse.
Pentru judetul Brasov livrarea este gratuita indiferent de valoare sau de produse.

Plata produselor:
Plata produselor se poate efectua in urmatoarele alternative:
- plata numerar la livrare - atât în cazul transportului pe curier cât și a livrării cu mijloacele noastre proprii
- plata în avans prin transfer bancar
- plata cu card prin procesarea directa pe website.

Returnarea produselor:
Produsele pot fi returnate intr-una din urmatoarele situatii si în urmatoarele conditii:


Livrare gresita
Daca, din greseala, vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, semnalati acest lucru catre appliances.ro si returnati produsul cât mai curând pentru a fi înlocuit. Costul transportului produselor (atât cel returnat, cât si cel înlocuitor) va fi suportat integral de catre appliances.ro


Produse neconforme cu specificatiile
În cazul in care constatati ca produsul livrat nu este conform cu specificatiile din oferta, puteti opta pentru înlocuirea lui sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
Daca produsul neconform se înlocuieste cu unul cu valoare mai mare veti plati diferenta. Daca se inlocuieste cu unul de valoare mai mica, vi se va rambursa diferenta.
Costurile de transport pentru produsul returnat dar si pentru cel inlocuitor (daca e cazul) sunt suportate de ttsport.ro.
Daca produsul primit prin curier prezinta deteriorari vizibile ale coletului, va recomandam sa refuzati receptia acestuia.


Renuntarea la cumparare
Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 3 zile lucratoare de la primirea produsului sau.
In situatia in care comanda a fost efecuata pentru un numar mai mare de bucati din fiecare reper, exista posibilitatea returnarii a maxim unui produs din fiecare reper.
Costul de transport al produsului returnat va fi suportat de catre client, iar rambursarea contravalorii se va face in maxim 30 zile de la data returului.


NOTA:
Produsele trebuiesc returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, în ambalajul original, împreuna cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si împreuna cu documentele care le-au însotit.
Daca produsele returnate prezinta deteriorari, sau daca starea acestora nu mai permite revânzarea lor ca produse noi, appliances.ro îsi rezerva dreptul de a refuza returul.

In situatia in care aveti nevoie de ajutor pentru a putea comanda va rugam sa ne contactati de Luni pana Vineri intre 9 si 17 si Sambata intre 9 - 15 la numarul 0368.460.800 si veti fi asistat in lansarea comenzii de catre un operator, sau in afara orelor de program ne puteti trimite comanda dumneavoastra pe email la vanzari@appliances.ro.

Comamda pe email va trebui sa cuprinda urmatoarele date: Nume si Prenume, Adresa facturare, Adresa de livrare, date firma sau CNP pentru persoane fizice si obligatoriu un numar de telefon pentru confirmarea comenzii. De asemena va rugam sa ne specificati codurile produselor, cantitatile si preturile de la momentul trimiterii emailului. 

Multumim!